06 Disember 2010

datang dan pergi

“kau datang dan pergi.. oh begitu saja “

wah! putus chenta kah? hahaha
okey cerita ‘datang’ dulu… aku kembali ke bumi Serdang dan bertapak di UPM dengan selamatnya.. aktiviti aku tak tau la macam mana nanti.. yang pasti kewujudan aku kali ni pun sekejap cuma… haih! nak wat macam mana kalau dah berperang dalam hutan, memang tak dak can nak bawak lappy. handphone pun tak boleh bawak, apatah lagi lappy aku yang gedabak nih. tapi aku akan usahakan untuk mengisi hari-hari yang aku tak da tuh dengan 1 entri..

cerita ‘pergi’ pulak.. dia pergi meninggalkan kami.. tinggal keluarga, tinggal rumah..
abang aku, Fadhil kembali ke Bumi Anbiya untuk sambung balek pengajian selepas bercuti..
DSCF0212
nih la separuh dari family tok mat alwi yang ‘eskot’ kepemergian abang aku.. kalau usha sorang-sorang yang ‘eskot’ lagi bergaya dari yang nak fly.. mana satu my abang yang ensem?
DSCF0211
haaa.. yang pakai baju putih kosong tuh my abang…
dah selamat sampai kat Mesir dah pun beliau skang.

Tiada ulasan: