09 Januari 2012

half-way

setelah berseronok sakan rai hari kemenangan si Hero, bersuka ria bersua muka dengan family beliau dan bergosip sakan dengan memember maka elok benarlah untuk aku meneruskan perjuangan aku yang belum sampai ke garisan penamatnya....

Tinggal 3 paper jer lagi dalam waiting list untuk aku contiang dengan ilmu yang tak seberapa nih... mood study bagai nak rak sebelum ni makin lama makin luntur laa pulakk... macam mana korang nak fokus untuk exam kalau dah rumahku syurgaku jer dalam kepala??? insyaAllah 14 Jan tamatlah riwayat semester 5 aku kat UPM nih...
belajar dengan lembu memang best...
ce bagitau aku unibesiti mana pernah buat kelas macam ni selain UPM???
(untuk course aku je laaa belajar kat ladang macam ni) 
Tapi.... Tapi.... Tapi.....
Cuti aku tak berakhir macam tuh jer... ada satu lagi dugaan yang aku kena tempuh... macam biasa, kalau dah cuti semester, annual camp dah sedia menanti... oh tidakkk!! Cuti lepas exam just 4 hari jer!!! tak sempat kemek pun tilam guling-guling kat rumah  tuh... Annual camp kali nih pulak cabaran lagi mabeles laa dari tahun-tahun yang lepaih sebab last! haah, kali ni last annual camp untuk aku sebelum aku ditauliahkan... pejam-celik-pejam-celik kejap jer aku direkrutkan selama 3 tahun... eh? rekrut ker?

Valuable experience
Annual camp yang akan datang start 20 Jan - 4 Feb... sepanjang 2 minggu lebih tu memang akan sunyi lah teratak ni... So, dalam hati ini teringin benar nak launch Contest... ten ten teeeeeeen!!! Contest dah ada dalam kepala, Hadiah pun aku dah terfikir, cuma tinggal nak beli jer lagi... insyaAllah selewat-lewatnya 18 Jan aku akan publish contest tuh... At least blog ni tak terus sunyi... balik jer dari kem, pemenang akan di pilih terus! hehehe...
So....
"Tunggu sekejap.... wahai kasih,
Tunggu lah sampai... hujan renyai"

4 ulasan:

::CIK LYNN:: berkata...

lauch la awl skit...leh aku join gk...kng blk umh, ssah nk on9 dh...huhu

brokban aku blom byar...sadis...=_=

iyou berkata...

haha... okeh2... dun wori.. akan cuba sedaya upaya launch awal sebab hadiah kat rumah.. so kena pick up hadiah dulu untuk update hadiah contest ^^

tunggu deh!

FaraSyeera berkata...

wuwuwu..rindu la aku ngan blog ko...dahla dah rindu bilik ko...nnti blog pun silent...sobs...(terharu tak?) =D

iyou berkata...

pergh! terharu, beb! hahaha... xpe, kalau rindu dtg r bilik aku anytime ^^