19 Februari 2011

aku awek yang kuat

erkh! apa punya tajuk.... nih cadangan jiran sebelah bilik aku ye tuan-tuan dan puan-puan... hari ini dengan rasminya sesi Latihan PLAPAES UPM bermula untuk semester ni... dan, akan berterusan untuk beberapa minggu ye, sahabat-sahabat. jadi, masa itu platinum! letih tak mau cakap lagi la... belakang cerita...

oh ya!!! wanna wish Happy Birthday to PALAPES UPM (baru tau tadi) yang dah berkurun lamanya sudah bertapak di bumi Serdang ni.. aku pun belum lahir lagi masa tu... Ahad nih parade sempena ulangtahun ni... wahai kaki, bersedialah anda untuk memacakkan diri beberapa jam..
haaa!!! kepada pelajar UPM yang sihat-sihat semuanya ataupun bukan pelajar yang mampu datang ke Padang Kawad pada esok pagi untuk sesi 'mari berdansa bersama askar' di kala matahari segan-segan nak keluaq.. mai la sama-sama kita aerobik... bukan untuk kadet PALAPES saja benda nih, open untuk semua ok!!!

p/s: kawan aku kat maktab tanya kenapa kat maktab tak dak PALAPES. sebab tak mo anak-anak murid hangpa takut datang sekolah kut!

2 ulasan:

Ninie@Aini berkata...

hahahaha..
saya dh serik dh dengan semua neyh..
dulu masa sem 1 ada subjek kesatria negara..every single week asyik berjemur and kawat ja!
hehehehe..xnok dh..=)

tagging u on contest mata besar..
check it out on my blog..^___^

iyou berkata...

itu kesatria yunk~ ini palapes... beza woo... hehehehe

dalam palapes belaja mcm2, bkn kene kawad jer =)

ok! nnt iyou pi jenguk!