28 Februari 2011

30-days challenge: #day 12

Q - How you found out about blog and why you made one
zaman kat matrikulasi dulu dah tau pasal blog ni dari ustazah tapi tak tau pulak blog ni boleh buh macam-macam. ingatkan blog ni fokus as 'bahan ilmiah' je.. haha... terbayang blog ni macam jurnal...

bila masuk U, baru la kenal dan bercinta dengan Blogger ni.. itu pun amek semangat nak buat blog dari my besfren, cik iyila. tengok blog dia chomel, lastly, aku decide to make one! lagi satu sebab, kat U ada wifi! senang nak hupdate.. hahahaha...

kenapa buat? nak kata melatih buat karangan, ada kot. train myself speaking in the way of writing, emmm... boleh la kadang-kadang.. banyak tujuan, tapi nak list kat sini macam susah ja.. lagipun banyak benda sulit! hahaha.. takde la, blog ni mengisahkan kisah aku selagi mana aku hidup. ilmu yang tak seberapa, pengalaman yang aku ada, suma aku kongsi =)

Tiada ulasan: