24 Jun 2012

berkampung di UUM, Sintok


rasanya ini last entry untuk 2 bulan ni... sob3... berat nak tinggaikan belog dengan keadaan tak ade entry spare part dalam draft untuk autopublish... tak menyempat nak buat padahal banyak benda nak citer... haih!

biiznillah 17 Julai 2012 aku akan ditauliahkan as pegawai muda lepas 3 tahun di'belasah'... sekarang tengah serabut lagi dok menyusun barang-barang sebab baru ja mula latihan.. secara simplenya jadual aku:

24-28 Jun: masih di UPM untuk latihan

29 Jun: aku bergerak ke UUM, Sintok tapi singgah sekejap di SMK Datuk Haji Ahmad Badawi untuk sesi 'jiwa murni'... aha! sapa student PMR&SPM sekolah ni angkat tangan! InsyaAllah kita jumpa kat sana k...

30 Jun -16 Julai: latihan kawad pentauliahan di UUM

17 Julai: hari kejadian dimana aku ditauliahkan oleh DYMM Sultan Kedah insyaAllah...

so sepanjang latihan pentauliahan ni sekali lagi aku men'ghaibkan diri' buat seketika... jumpa lagi insyaAllah lepas tauliah... nanti aku share gambar-gambar lepas kena 'panggang' hampir sebulan kat sana, ok? =_='


tak sampai separuh barang-barang untuk pentauliahan... macam mana agaknya bila aku pakai baju-baju ni? tunggu ^^

6 ulasan:

Pecinta pink^^ berkata...

wah..selamat dtg ke universiti utara malaysia..universiti pengurusan terkemuka..hehe,,palapes eh?

ZaNaUs berkata...

insyaAllah, aku sampai sana tengok ang kalau takdak aral melintang. wooot2~

Ika berkata...

gud luck kat sane. :D

Tanpa Nama berkata...

X-JUO Ben laksamana Coy UPM : Adik ni intake brp?

Siti Nuur Hidayu berkata...

@Anonymous intake 31 ^^

Tanpa Nama berkata...

Μу partnеr and Ι absolutely
love your blog anԁ find the majority of your post's to be just what I'm
looκing for. Do you offer guest writeгs to wгite content for yоu personallу?
I wouldn't mind creating a post or elaborating on a number of the subjects you write about here. Again, awesome web log!
Feel free to visit my blog ... treatment vitiligo kuwait