29 Julai 2012

Program Jiwa Murni

banyak arr menda yang aku nak story... alhamdulillah aku dah selamat ditauliahkan 17 Julai lepas... tapi aku nak go through satu persatu dimana aku ghaib genap sebulan 4 hari dari belog ni...

29Jun punya cerita:
bermulalah perjalanan aku ke UUM, Sintok untuk latihan pentauliahan. tapi singgah sejenak di SMK Datuk Haji Ahmad Badawi untuk Program Jiwa Murni. program ni dicadangkan oleh Ketua Jurulatih PALAPES UPM, Mejar Abdul Aziz. kenapa pilih sekolah ni? sebab Mejar Abdul Aziz bekas pelajar sekolah ni.

suasana dalam dewan
target audiens haritu student2 yang bakal menempuh peperiksaan PMR, SPM &STPM. ada 4 slot: motivasi, pendidikan (khasnya pengenalan UPM), kerjaya dan pengenalan PALAPES. Lastly ada la sepatah dua kata semangat dari Mejar Abdul Aziz sendiri.

gayaaaa Mejar Abdul Aziz~ sapa kata askar tau pegang senjata ja. pegang mikrofon pon power. kihkihkih
sporting habis bebudak kat sekolah ni. memang best. tapi yang paling-paling-best sekali bila aku sempat jumpa sahabat aku Linda empunya BLOG CIK LYNN.

apa boleh buat. gambar yang kezen linda amek 2-2 shaking. kahkahkah.
persembahan 5min khas untuk warga sekolah
kenangan sebelum terus ke destinasi
lain-lain gambar boleh check kat sini: Projek Jiwa Murni PALAPES UPM