12 April 2011

KL drift ft. KL menjerit

dah termaktub dalam 'buku 555' 11 April 2011, 2PM hari yang dijanjikan untuk merempit ke tengah-tengah KL lagi skali. tapi kali ni alhamdulillah aku tak pegi merempit sorang.. rezeki dapat drift bersama cik paen.. cik paen as tukang tekan pedal, aku tukang tengok signbod.. hahaha...
aku tak drive sebab "P" untuk paen jerr.. hahahahahaha
25minit merempit UPM-Nilai campur 30minit U-turn sebab salah masuk higway, jodoh dan pertemuan menemukan lagi aku dan cik paen setelah beberapa tahun terpisah kat McD Nilai lepas cik paen habes kuliah.. dekat rupanya UPM-USIM nih.. tapi baru 1stime keluar bersameee..^^ lepas simpan moto aku kat rumah cik paen, kitorang start drift Nilai direct to HKL.. sesat 30saat, sebelum sampai HKL tapi tak sempat sesat sepenuhnya sebab alih-alih HKL kat sebelah kiri je.. thanx kat my Ryu Watanabe sebab tolong tadi!!!
 macam biasa.. tunggu turn nak dekat sejam nombor naik pastu 5 minit je jumpa doktor.. doctor said:
"rajin-rajin sapu ubat hoo.. benda ni memang lambat baik.."

lagi skali dapat gift dari HKL.. kali nih upgrade punya
setel keje-keje kat HKL, at last jemput hero kitorang hari ni... tadaaa! enchek loki! beliau hero segala-galanya hari ni.. tour guide pi KLCC, cameraman, hero welfare anjing, siap blanja Pizza Hut lagiii!! semoga rezeki ko melimpah ruah lepas ni enchek loki hehehe...
lepas makan, sesi bertukar-tukar 'info' sambil merehatkan minda sampai masuk maghrib.. sangat-sangat free kepala hotak nih tadi.. dah tak pikir pape dah... anyway, thanx a lot kepada mereka berdua ni yang menceriakan hari aku.. kalau tak memang tak tau la apa jadi dengan aku hari ni.. dah la KL hujan lebat nak mati tadi.. sayang korang!! Allah je mampu balas kebaikan korang! ^^
  • lepas ni nak plan baikk punya lepak dengan member-member yang lain!!! ^^
  •  kenapa aku pi HKL??? rawatan susulan dari all about vitiligo
  •  untuk yang masih mencari cara 'sorok vitiligo', klik sini penyamar vitiligo

6 ulasan:

Lya berkata...

jeles i! hahaha~

Adi Zhaf berkata...

i lg jeles kah2

:: Aku Sakit ::

iyou berkata...

lya: hahahaha... jeles sikit2 je yer cayunk~ nnt kite date len kali.. kita plan kaw2 pny =)

adi: masa aku lintas hway dpn KUIS tingat ko+aina.. nnt lepak sama2 k

Lya berkata...

terbaik!! :)

::CIK LYNN:: berkata...

bla loki nk blnja ktorg plak??tket wayang xnmpk2 lg pn ni..hehehe

iyou berkata...

hahahahaha.. abeh loki kena blanja suma org.. ^^