30 April 2011

siapa tak pegi book fair lagi?? esok last!

esok 1 Mei: hari last book fair di PWTC (Putra World Trade Centre), KL. aku dah pegi! cerita dah nak basi, bau ashem dah, tapi aku nak story sebab siapa yang tak pegi memang rugi...!!!
  
banyak novel baru buat pelancaran! 2 minah yang pakai selendang tue bukan novelis, k! yang tudung hijau tuh, bakal... hahahahaha

esok 1 Mei mak bapak korang cuti ajak lerr reramai riuhkan PWTC nuh... tak rugi kaki anda melecet berjalan dalam tuh sebab memang berbaloi! nasihat aku kepada kaum sejenis, please jangan pakai high heels kalau anda sayang kaki, ok!!!

aku pegi.. emmmm, lepas test AYAM haritu... bukan AYAM AYEEM tuh.. ni betul-betul exam ayam... disebabkan frust sebab soalan yang di'spot' tak masuk, lepas keluar exam hall jer terus aku and the geng merempit.. fiuuuuuuuu! merempit pegi PWTC! okey, separuh jalan jer sebab hari nak hujan, so kami decide tinggalkan moto kesayangan + naik LRT dari Sg. Besi...
geng rempit
sampai-sampai jer kedai 1st kitorang singgah, KARANGKRAF!! diskaun novel, pergh... terbaik! berbaloi-baloi! aku amek kesempatan merangkul 2 bijik novel RAM yang baru.. dah lama aku tunggu.. hoh! minggu ni aku tido lena bermimpikan Laksamana Sunan...!
2 novel yang aku beli

ada banyak lagi kedai-kedai yang ada... sampai lenguh jalan! dari buku ilmiah, novel, majalah, buku untuk budak-budak sekolah sampai lah komik dan manga... aku siap dapat autograf kartunis Ujang! bukan buku je...
macam-macam lagi dijual.. aku teruja tengok menatang nih.. wujud lagi rupanya lego! Lego ni mainan abang aku, padel masa skola rendah dulu.. memang sakan gila dia main.. gara-gara pindah rumah, habes Lego beliau hilang..!tak tau Lego tu apa???
ni haaaa LEgo!!!
kalau nak tau kat sini la aku terkena dengan mamat direct seller tuh! cis!
so, siapa yang tak pegi lagi, esok last!!!!

ingat! kalau mana-mana mamat direct seller/MLM ajak duduk table talk, JANGAN sekali-kali duduk kalau anda tak berminat! hehehehe...

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

memang terbaik book fair!..hehehe napla xtahu awak pegi lau tak kite dah jumpe kan??=) singgah and follow u..=)

iyou berkata...

alaa.. yeke fiera... xpe, lepas ni ada apa2 kite contact2 k! hehehe