09 April 2011

1st Contest Dari xcyber : Pose Depan Cermin

Tarikh tutup 11.59PM, 23 April 2011

aku join contest lagi... oh yeah! disebabkan ada pic yang sesuai untuk contest ni, maka tangan aku pun gatai nak masuk..  thanx cik Alynaz sebab beliau yang ajak aku join contest ni dan beliau jugak telah menyumbangkan diri beliau sendiri untuk pic contest ni. hahaha.. so, aku pertaruhkan pic ini :


kitorang dalam restroom kat Bangi Golf Resort, tengah bersiap-siap lepas betungkus-lumus setting PA system untuk majlis malam tu.. sementara tunggu tetamu+member2 lain dari UPM, kitorang sempat berposing sakan dulu kat area BGR ni.. 

maklumat lanjut pasal contest ni, terjah tuan contest: xcyber

mereka memang rajin join contest (:

3 ulasan:

Lya berkata...

nnt saya buat! ;)

::CIK LYNN:: berkata...

kalu da msa, aku wat tau...=)

iyou berkata...

okey, my dearest!!! =)