24 April 2010

SAPA KAWEN TU???

penat aku stay 3 hari sblm ni utk ACT2111 akhirnya alhamdulillah.. 
aku dapat jawap ngn selesa.. 
cuma ada 1 soklan ja *soklan berangkai ye sayang* yg aku rasa markah hilang byk kat situu.. wawawa..
xpa la.. janji da wat yg terbaek kn??
tawakkal~
lepas nih fokus tok calculus pulakkk
saje upload gambaq muka suci ni =D
HAAA!
tajuk besaq kt ateih nuun... kalau sebot pasai ni..
mesti ramay gadis2 yg belom cukup matang terkinja2 suka.. hahaha... *termasuk aku kot*
http://emo.huhiho.com
teruja sbb baru sat2 aku bukak mukabuku td, terkuaq gambaq laki tgh kiss dahi pompuan.. 
dua2 pakai baju cantek berkilat2...
mukabuku tuh hak milik org yg aku kenai 1 masa dulu... 
aku pelik+tertanya2 la awat wat gambaq ni as profile pic
time tuh jugak terdetik nk enlarge gambaq kawen tu
 
TENGOK..TENGOK...!!!!
guess who???
kepada x-igop..
kalau hgpa terer cuba teka sapakah gadis sunti yg sudah dimiliki itu???
aku x maw habaq...
HINT: 1st bacth 03/04
nak taw sapa caghi sendighi
http://emo.huhiho.com
dulu kat skool aku x dak la rapat sgt ngn kakak ni
tp kakak ni salah sorang kakak yg sweet sbb suka senyum
peh tgk2 gambaq nikah dia, aku selongkaq muka buku dia lagi
LAAAA.. duk stadi kt UPM jugak...
fakulti 1 cabang lak tuh
kakak ni veterinar..
2 sem aku kt sini x penah jumpak dia...

bes kan tgk owang kawen?
ustazah aku penah cakap dulu
''lepas kawen rasa hampir sempurna dah hidup ni''
haih.... sabaq2...
masak nasik pon hangit ada hati cakap pasai kawen
gatai nooo~
http://emo.huhiho.com
kepada SENIOR ku ini
SELAMAT PENGANTIN BARU
SEMOGA KEKAL BAHGIA SAMPAI ANAK CUCU DUNIA AKHIRAT
AMIIIN~

3 ulasan:

::CIK LYNN:: berkata...

hahaha...dh lma aku tgk...nmpk sgt hg jrg bkak mukabuku..hehehe...mst la KAK SYIKIN!!!!

Loki berkata...

sapa eh?aku tgok muka tebal dgn mekap dah xcam dah sapa

iyou berkata...

linda: haha.. tu la psl..
syahmi: jwpn dah terang2 linda bg kt ateih nun