09 April 2010

al~KISAH petang

PETANG tadi lab test (anatomy+fisiology)
*bapak susah gila.. sebek Tn Haji tolong*

soalan: haiwan apakah yg ada hidung sedemikian rupa? explain ur answer
hahaha... gurawan semata2

PETANG td jugak aku setelkan masalah dengan kosmate aku. walopon sebenar2nya jauh kt taman dalam hati ni, ada lagi yg aku x puas hati, tapi memaafkan org kn lg lebih baik...
*baik rupanya aku nih.. x pala, lepaih ni aku xnk kesah psl apa2 dah.. penat sgt faced ngn org yg x igt ape yg dya da wat. at last kita kena taram balek. hantam saja la.. janji da lepaih*

hah! cmni la kut taman dlm hati aku.. baiknya aku... hahaha

dan skali lagi PETANG tadi jugak helmet arc aku ilang!!!!!!!
haih... sebenarnye time nk tinggal helmet 2, aku da berat hati sbb aku x kunci helmet tuh bwh seat moto mcm slalu...
tapi da kelam nk exam lg, aku igt x dak papa jadi la kut. kejap ja pon exam tuh..
sampai2 kt moto, tinggal helmet biru lama aku tuh ja...
ARRGHHH!!!!
memang sengaja mengundang gerimis!!!
mintak2 sapa yg suka suki hamek helmet aku tuh kepala dya berulat!!
wat keja x senunuh pulak depa musim2 exam ni!
err... aku kn suka maafkan orang. mana pegi x taw taman tadi?

Tiada ulasan: