04 April 2010

CERITA GENG FITIK

disebabkn isnin ni ada ujian penilaian akhir SHW3003..
aku wat pengecualian hari ahad..
sedey coz x dapat ikut berbakti utk KASTRIA dlm interkompeni rentas halangan...
*even pada asalnya aku mmg x nk masuk.. hahaha*
disebabkan aku x masuk pertandingan..
sabtunya aku ikut geng2 fitik sediakan mknan utk yg len2 satu hari suntuk...
sejarah la.. x pernah fitik dari pagi smp malam..
sakit pinggang woo...
dah la suma pkw (pegawai kadet wanita)..
keje2 yg laki wat sblm ni, kami2 yg wat...
letih, tp tetap enjoy ngn member2!!!
memory geng2 fitik zaman stap Omar
normalnya geng2 fitik ni owg kata gol. org2 yg 'menuang'.. hahaha...
sampai ja kt kem sg besi..
kapten haikal *femes dgn ke'ganas'an beliau. dari jauh nmpk beliau, mmg ketaq lutot.. hahaha* panggil geng2 fitik rasa pulak 1 round rentas halangan..
x dapat masuk pertandingan, dapat rasa sekali pun dah puas.. *cewah! padahal serik.. hahaha*
10 halangan kena tempuh ala2 komando *ceh! bajet ja.. hahaha*
paling mencabar... monkey rack+tembok 6 kaki la..
ni la bukti aku wat monkey rack.. hahaha
yg len2 ok ja..
thanx bebanyak kt kapten haikal bg kitorang can rasa rentas hlgn..
kompem lepas ni mmg xmau join rentas halangn utk tahun2 akan dtg... hahahaha... *guraw jek*
paling bes fitik semalam bila makanan dah angkut masuk 3 tan...
otw dari sg besi balek UPM..
gambar ni aku upload khas utk readers2 yg x tawu 3 tan tuh ape.. hehehe...
ni la trak askar a.k.a 3 tan
mulut geng2 fitik la yg rasmi suma dulu.. hahaha
buah, ayam goreng, telur, roti, sirap ais....
yum3!!! hahahaha

Tiada ulasan: