16 April 2011

najwa latif!!! awesome!!!!

ingat lagi tak entri siapa pandai main gitar bulan lepas???
sebelum ni aku selalu 'melilau' tapi tak pernah terjumpa pulak awek cun ni...
tiba-tiba baru-baru ni aku terJUMPA najwa latif..
superb!! awesome!!
okey, aku terjumpa kat YOUTUBE je.. huhuhu..
futher info bout her.. find on:
  • and ofcoz youtube. search for najwalatif. dengar lah sendiri 
  • senyuman beliau sangat manis... aku sangat-sangat suka tengok
pandai main gitar + suara sedap + muka comel... geram gila aku dengan budak nih.. hahaha... FYI, she's 16years old!!!!! budak pandai pulak tuh..
aku dah tengok semua video beliau.. semua aku suka.. tapi yang paling aku suka:

3 ulasan:

Azeda Ahmad berkata...

wahhh..giler lar..sedap lar sore die..nape lar die xmasuk af kew kn..gerenti vote die..

iyou berkata...

sebab tak cukup umur lagi kot! hahaha

al berkata...

she's really good.. bez2.. one more great singer like yuna..