30 April 2011

bila perempuan mencar*t

"gila ar minah tuh.. sumpah perangai macam babi puki mak ayam!"

opps!!! mintak maaf tak sempat nak censored perkataan kat atas..
AMARAN! entri ini perihal adab dan tatasusila.. aku fokuskan di sini kepada mereka yang dilahirkan sebagai makhluk Allah yang bernama gadis/wanita/perempuan.. tapi, kaum Adam pun sama ja, take note!
sepotong ayat amarah berkaler merah kat atas tuh aku petik dari mulut seorang minah yang berada dalam gerabak LRT yang sama dengan aku... muka dah cantik, baju kurung dah lawa tapi marah lempias tak kena tempat.. 1 gerabak dengar, beb! makcik sebelah aku mengucap panjang! aku sengih jer...

habis puas ke dapat maki macam tu bila marah kat someone?? aku tak nafi, aku pun pernah jer sebut perkataan yang tak berapa nak elok bila aku marah, tapi tak perlu la nak bagi 1 Malaysia dengar.. 

memang time maki hamun kita akan rasa 'UP' kan? memang rasa 'GAH' kan? kan? betui dak?
tapi kita rasa 'GAH'/'UP' tak bila mana pada satu hari.....
boipren: mak, ni la calon menantu mak yang Along SELALU CERITA tu...
gulrpren: assalamualaikum, makcik.. makcik sihat?? (tunduk, senyum, salam cium tangan bagai)
makcik: yang ni nak jadi menantu aku?? BOLEH BLAH! dia ni la budak yang mencarut dalam LRT yang mak SELALU CERITA tu!

kwang! kwang! kwang!

6 ulasan:

..cik hana.. berkata...

tu la...kadang2 gurlz ni x pandang kiri kanan kalau nak mencarut..
bahaya betul =)

iyou berkata...

hahaha.. mmg bahaya.. nk selamat, x payah mencarut! tol x? =)

Ummu Khaulah Hasan berkata...

haha !
pempuan kalau mencarut, ce tengok muka dowang..

peerrggghh ! kalah mafia. hehe ;)

singgah sini dan follow si gadis ayu sorang ni ;)

kalau sudi, meh le singgah dan follow belog kite yang daif maif ni jugak ;)

wish u luck ea..
hepi blogging, iyou ;)

iyou berkata...

ayu setuju ummu!!! hahaha.. bajet je mcm mafia.. menang dgn lidah jer.. hahaha..

=.= thanx ummu!

Unknown berkata...

haha.. terbaik... :)

Max Printworks berkata...

hahaha nice!!

*ni la Farid Ahmad si blogger yg baru nak up tu*

hahaha =))