26 April 2011

dalam kotak pensil budak sekolah rendah

time aku shopping stationary untuk exam, sempat laa aku snap kewujudan alat-alat tulis zaman aku sekolah rendah dulu.. aku teruja sebab dah lama tak nampak.. rasanya budak zaman sekarang tak pandang pensil macam ni:
pensil pelengkapnya mesti la pemadam.. dulu kalau sapa-sapa ada pemadam macam ni memang mewah laa.. dia paling eksyen.. pemadam dia paling canggih.. pemadam yang macam pensil tip-tip tuh.. pemadam nih leh refill ubat dia.. aku rasa aku tak pernah beli pemadam macam ni sebab aku suka pemadam yang warna hijau, merah, kuning yang macam lutsinar sikit tuh.. alaaa, yang ada bau wangi gila tuh.. rasa macam nak gigit-makan pemadam tuh.. tapi sekarang dah takdak.. =.=' lagu 1 pemadam yang dapat free dalam keropok.. nama keropok tuh tak ingat laa.. tapi pemadamnya macam-macam bentuk binatang..
sekarang aku tengah guna pembaris nih! kawan aku tegur time exam tadi, nak pinjam pembaris.. bila aku pass dia tergelak sorang-sorang.. lepas exam dia jerit, ayuu!! aku nak pembaris macam ni jugakk!!! hahahaha
comel kan? comel kan? aku jumpa 1 dalam 10000 pembaris kat Giant semalam.. aku amek cepat-cepat sebab sebelah aku ada sorang budak tengah pilih pembaris jugakk!!!

6 ulasan:

::CIK LYNN:: berkata...

comei pmbris....hehe

al berkata...

ohhh! sebab ni la ko lmbat ye iyou? penat aku tunggu kt bwh.. dahla ceklat toblerone besar tu menggugat iman.. haha..

Diyanieee berkata...

hehe..
dlu kalu skolah, mesti nak beli brg2 alat tulis yg lawa2 n cantik.. then pemadam tu kalu blh yg wangi2 lagi.. adoi.. lucu la zaman skolah nie..

Loki berkata...

alamak belum beli pen untuk exam lg la haha sebbek baca entri ko

Adi Zhaf berkata...

ape da loki =P

:: Makan D'Astria ::

iyou berkata...

cik lynn: comel mcm tuan dia.. weeee^^

alya: hahahaha... agak laa.. sbb tu aku lmbt, aku snap2 pic dulu kt atas.. wakaka

loki: aku dpt pahala kering, entri aku as tazkirah buat ko.. hahahaha