17 April 2011

yong tau foo johor

semalam aku pegi MARDI, Johor. pergi melawat 'saudara-saudara' aku yang kurang kasih sayang kat sana.. on the way balek UPM, kitorang request singgah kat Ayer Hitam.. baru aku tau kat sini tempat orang shopping kerepek! banyak giler kerepek... murah, berbaloi-baloi... banyak jugak aku borong kerepek untuk jadi peneman aku study week ni.. first time aku jumpa kerepek perisa coklat.. sedap!
comey + sedap kerepek coklat! perak sebab tak pernah jumpa.. hahaha

sebelum shopping kerepek, aku+member2 len singgah makan.. disebabkan perak jugak tak pernah makan yong tau foo johor, aku batalkan niat makan nasi
ni la yong tau foo Johor.. diorang makan dengan sup!!! sedap!!!
siapa 'saudara-saudara' aku yang kurang kasih sayang kat MARDI, Johor???
ni haaa.... gedabak-gedabak.. sihat sumanya.. baru sampai dari South Africa neh
dapat tangkap anak kambing yang tomei!!

2 ulasan:

man yusoef berkata...

kat johor mmg lawan dgn sup...so bile beli yong tau fu kat K.L ni. tetiba yong tau fu lawan dengan sambal kacang...dah rasa mcm rojak da

iyou berkata...

org johor mai dah.. hahaha..

x pernah jumpa yong tau foo lawan sup.. tp sedap jugak! sup dia power~