10 November 2012

i've been proposed and... i accepted!

Ayu dilamar... Dilamar via emel... Romantik tak? okay, tak sebab bukak emel lambat seminggu... Dah basi tau tak?! Kesian orang yang propose Ayu tu... Tapi....
"demi chenta nan suci, ku rela korbankan.. kepentingan diri...."

Relax... Relax... Jangan nak propa sangat dekat sini okay... Sebenarnya Ayu 'dilamar' untuk diinterview as pesakit vitiligo atau pun term yang Ayu selalu guna kat dalam blog ni vitiligo-ian... Dah lama dah Ayu terima lamaran interview ni tapi sebab tak betul-betul confirm tarikh untuk interviewnya, Ayu malas nak update takut-takut benda yang kita plan tak jadi kannn...


At last, kami pilih cuti midsem untuk sempurnakan sesi interview ni sebab alang-alang Ayu balik kampung, dekat siket dengan USM, Penang... So senang la perjalanan 3 hari Ayu untuk interview ni...

Benda yang buat Ayu sangat teruja, ni bukan interview biasa... En.Saifudin nak buat ala-ala short filem as dokumentari khas untuk vitiligo dan Ayu adalah heroin dalam dokumentari tu... Phewww! bajet heroin you'olls.... 

So macam mana perjalanan Ayu untuk shoot dokumentari tu, nanti aku update k! *bajet ramai jer yang baca blog kau*...

p/s: sob.. sob.. sob.. plan punya plan dari dulu nak jumpa sorang sahabat aku ni sampai sekarang tak terjumpa lagi.. sedey!!! bila boleh jumpa niiiii... T_T

4 ulasan:

ZaNaUs berkata...

nak jumpe aku ke wei?? *saje buat2 tataw* mai la datang sini. huk3.

Siti Nuur Hidayu berkata...

ha laaaa... aku nak jumpa hg laa tapi nk bt camna suma benda yg aku plan x dapat nak jalan.. sobs3

Lantoi berkata...

Emm, bagus jugak ader short camtu, saya pun boleh joint gak kalau bolehlah... By the way saya celah masuk ni sebab senasib dgn adiklah...

Siti Nuur Hidayu berkata...

@Lantoi insyaAllah kalau ada pape event lain untuk vitiligo saya update ^^

oh i see.. ramai rupanya yg ada vitiligo ni.. takpe, keep be strong together, k! ^^