10 Mac 2010

CERITA SODA-part 2

sedar x sedar... da sampai ujung tahun..
awek ni da abes stadi kt sini...
dya nk pindah masuk U plaak...
maksudye aku+awek ni berpisah la.... waaaa.... sedeeyyyyy!!!


******************************************************************


awek ni da abes kemas brg...
aku leh duk diam+tengok je dya...
camne la aku nt bile awek ni xde...

awek 1: camne ngn SODA ni ea...

awek 2: emmm, aku x boley bawak SODA balek ma.. ada doggy... nt diorang gaduh ma...
u la bawak SODA balek rumah..

awek 1: tu la.. aku mmg niat nk bawak balek SODA.. tp kt umah tu da byk kuceng.. takut t SODA xbese lak..



awek 2: xpe la... lama2 mesti bese jgk...

awek 1: emm.. x cube, x tawu kn?

waaaaa...!! awek ni nk bawak aku balek umah dy same!! besnyer!!!



******************************************************************

samapi je kt umah awek ni...
aku jumpe ramai gile aweks!!!!
rambang mata aku nk pilih!!
tp sumenye garang2...
las2 ade gak yg melekat ngn aku... hehehe...

amacam.. cun x??

igt senang ke nk dpt dya neh...
susah woooo...
tp bak kate manusia:
berakit-rakit ke hulu, berenang renang ke tepian..
bersakit-sakit dahulu, *sambung sendiri laa*

Tiada ulasan: