19 Mac 2010

DA TRUTH.. tui! tui! tui!

haih... petang td lg skali wat hati aku pedihpiluka...
paling DAHASAT la cita yg aku dapat petang td...
ada ka kuaq cita aku kena R****???!!!!
nmpk sgt kn mulut orang a.k.a radio burOk
at least radio burOk tetap kuarkn lagu2 yg tenangkn jiwa..
tp mulut owang burOk sbb kuarkan cita2 yg tenatkan jiwa..

uih...jiwa sapa pulak tenat tuh???
jiwa mulut2 burOk ni laa..
humang haih.... pasai pa???
ya la.. skali bukak cita pasai org, da bertimbun2 'habuan' depa dpt.. hati tukaq jadi kala itam.. lastly jiwa tenat laa..
laaa... tu ka???

kan senang kalau nak taw sgt mai tny direct kt aku..
aku bkn makan org pon...
da sebOk sgt kn nk taw pasai org...
mai sini aku nk cita...
aku ja taw apa yg jadi kat aku..
pikiaq logik la sket...
kalau da jd terOk cam cita tuh x kan la aku leh tercangOk kt sini lagik..
la ni lagu ni...
mai kat aku teruih..
aku boley explen kt hgpa 1 per 1...
toksah susah2 pi tadah tinga kt mulut2 burOk tuh...
tak pasai2 hangpa kongsi 'habuan' tuh...
bukan aku bagi 'habuan' tuh...
aku x dak kuasa papa...
paham2 la noo000.....

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Lya berkata...

asal ni ayu??

iyou berkata...

prob ni kecik jer.. tp smp skg x slesai g... insyaAllah slesai dlm bln ni gk..
igtkn da slow cita ni, tp makin teruk lak jd..
aku x de pape pn... selamat luar+Dalam....
tp disbbkn mulut owg, cite da jd totally salah..
aku tgu result kua, then leh explen dpn owg ramai sapa salah, sapa betui..
bnd ni ssh sbb berkaitan ngn owang besar...