02 Mac 2010

rimasssss!!!

Lari, lari, lari
Aku lari tingalkan semua ini
Untuk mencari, cari, cari
Ketenangan diri

Pergi, pergi, pergi
Engkau pergi dari hidupku ini
Ku tak mahu, mahu
Engkau hadir dalam diri ini

Keluhan hatiku tak siapa yang tahu
Ku simpan semua sebak di dada
Biar ku yang terluka...


saje jer amek siket lirik lagu neh.. tp maksud aku x same langsung r dgn isi lagu ni...

*************

ape korang rase kalau 1 hari tiap kali korang jumpe org yg same kendian disoal dgn soklan yg same berkali2?!! aaarghhhh! da la gaya si penyoal tuh penuh dgn gaya.. erghhh!! xley bayang!! nitemare!!

aku x kesah la klu ade yg nk amek berat psl aku, nak tawu ape jd dlm idup aku.. itu namenye kawan..

tp hak aku la kan nk cite sume ke x.. ade yg kite bley kongsi, ade yg sensitif..

kite bley rase kn klu sumone tuh x suke dgn ape yg kite tny.. so, fulstop!! dun ask anymore! aku x taw la klu korg x penah rase.. teruskan usaha.. klu perlu daftar la cpt2 g kursus komunikasi ke.. kursus kawen ke.. ape2 je la asalkan boley blaja cane nk berkomunikasi dgn baik!! wat do's n wat dun's!!

yang paling aku bengang, bile aku da kias2 x nk cite... len pulak jadinye.. kuar mcm2 cite yg ngarut... totally lari dari tajuk!! kalau wat karangan kompem failed! pastuh g wat ala2 mami jarum plak.. pas2 kat org len... haih!! kalau aku x kontrol, mmg da kene tembak dgn M203 budak iney!!!
zwani.com myspace graphic comments
Twitter Backgrounds


da moral of this story iz: dun sebok2 jaga kain org... kain sendiri yg terlondeh x sedar.. sape malu?? kamoo dan kuarge kamoo... ok???

*aku ni sorang gadis yg mmg baik. aku x kan marah/sound direct member2 aku.. sape yg betul2 kenal aku, u noe who i am.. sape2 yg x paham aku lg, lu pikir la sendiliiii!!!*

Tiada ulasan: