13 Ogos 2010

SEmalam

puasa hari ke-2, aku berbuka dengan abang+adik aku, Padel+akim.. walaupun kejap tp syiok!
sayangnya mak+abah x dapat datang skali... (T_T)

otw cari parking kat bazar
padel: subhanallah, ghamainya manusia! dah 3 kali round x jumpak parking neh..
akim: nak wat camna, ni KL.. bukan selama perak..
aku: errr..
....bunyi ekon keta.....

kat bazar ramadhan Serdang
padel: mana nak caghi ayaq tebu nih.. apa pun x nmpak..  lebih oghang dari kedai..
akim: nak wat camna, ni KL.. bukan selama perak
aku: hahahahahaha.... hahahahahaha....

kat kedai makan tomyam
padel: Allah!! posa aku!! jum2 cari tempat duduk len..
(ada minah pakai suaq jean nampak p******g)
akim: nak wat cmna, ni KL... bukan selama perak
aku: hahahahahaha.... hahahahahaha.... hahahahahaha....

sementara tunggu waktu berbuka, abang aku bukak tazkirah sket..(sempat lagik!)
paling menarik Padel cita pasal peristiwa Memali 
(credit to wikipedia.. nak cita x sempat.. ada kelas pasneh.. cekout sendiri ea! hehehe)..
sumpah aku x penah dengaq pasal peristiwa nih..
x sangka penah jadi kat Malaysia benda2 macam ni...
sepatutnya kena letak dalam buku sejarah ni.. hehehe..

2 ulasan:

MOFASAD berkata...

nak wat cmna, ni KL... bukan selama perak

haha...

merujuk jawapan kes memali tu

;O

iyou berkata...

hahaha... :0