19 Jun 2011

blog yang buat mata aku berair

list 'blog kecoh' kat tepi nih antara blog wajib aku terjah setiap kali aku online.... tak sempurna online kalau tak pi blog-blog nih... boleh cek ada tak blog korang tersenarai dalam 'blog kecoh'.... kalau ada, tahniah kerana buat saya kipas-susah-mati anda (tuan/puan tanah, sila control riak k. hahaha)...

kalau korang baru lepas gaduh dengan pakwe ke, boring sebab dah takde drama nora elena ke, sedih kawan tak ajak pergi makan KFC ke... korang bukak blog kat bawah ni komfem kerutan kat dahi korang tuh hilang...

beliau-beliau kat memang power menjatuhkan air mata... korang tak pernah gelak sampai keluar air mata ke?? haihhhhh... rugi...rugi...




ada lagi blog yang lawak tapi setakat nih 3 mamat 70% hensem 80% sengal nih jadi blogger palingg manthoppp!!! kalau nampak aku online tapi tak bukak blog beliau-beliau nih, bukan aku la tuh...

1 ulasan:

Unknown berkata...

hahaha, 3 ekor tu memang lawak.. saya pun duk baca entry diorg...


wahhh entry saya ada kat blog kecoh.. mula2 nak riak, pastu tak jd sebab dah kene warning hahaha