15 Jun 2011

Sebab aku tak suka pergi kenduri

  •   Jeles tengok orang kawen.. hahaha
  • Makcik-makcik suka pandang aku lain macam sebab dalam 3 bulan ada sekali kot muka aku terjengul kat kampong..   

  • Member-member lama (pakat jadi teruna dah) swit..swit.. aku tak tau nak buat muka apa    
      
  • Bila makcik-makcik salam mak, ayat wajib: “la, Ani.. ni anak dara hang ka?” otomatik senyuman palsu terlukis diwajah…

  • Ayat paling tak best daripada makcik-makcik: “anak dara hang ni bila lagi?”

5 ulasan:

SITI NOARIZAH ARIS berkata...

Akk suka g kenduri tapi yg x bestnya bila kena berdiri lama2 sambil tatang pinggan tunggu org bangun dari kusi dan lebih wat geram bila dyorang duk sembang lama2 mcm dh beli kusi mkn tu!!!

Loki berkata...

haha taun depan la wei

Strept Akiera berkata...

kenduri adalah majlis yg amat menyesakkan....
x suke tempat serabut2 nih

iyou berkata...

CT NoArIzAh ArIs: haaa, betoi2... tu lg 1 benda malas kna tgu org beralih.. dah abeh makan dok melepak lagi..

loki: hahaha... insyaAllah kalau x de aral...

Strept Akiera: mmg pun.. tp org tua slalu ckp klu x pi kenduri, nnt kenduri kita x dak orang pi plak!

Mawar Berduri berkata...

ayat last tu aku berkenan sangat2.. sebab makcik-makcik aku kat sini pun suka cakap macam tu..

tapi aku suka pergi orang kawen.. nak makan free jew.. ^^v