27 Oktober 2010

ada ARTIS kat sini!!!

KEGILAAN RAMAI + FEMES + JADI IKUTAN = ARTIS!


nampak jelas x sapa dalam bulatan merah nuh?? hehe
walaupun aku nih blogger cikai.. follower x sampai 50. isi blog tau nak luah perasaan ja.. tapi maw gak beliau menjejakkan jaghi mai sini.. belom terlambat lagik untuk aku ucapkan selamat datang ENCHEK BEN!
ekceli da lama follow beliau.. memang wajib baca r nukilan beliau..
beliau slaloo wat sessi terjah menerjah.. untuk blogger baghu pon ada.. tapi aku nih kan gadis yang pemalu.. haih! x gheti nak join benda2 macam tuh.. nih pon aku ghasa beliau sampai sini sebab aku  masuk contest via blog beliau.. hehe.. makaceh! makaceh coz sampai sini!
*berapa manyak beliau da*
macam sebelom nih aku penah habaq, aku sekadar suka2 buat blog nih.. ada pasang surut post kat sini.. sebab aku nih student.. kerja x ikot masa.. cewahh! so bila ada kelapangan baru la aku isi.. tapi aghini bila terpampang muka beliau kat situ.. wah!!! teruja beb! haha.. ghasa cam nak menaip tiap saat plak.. hahaha

anyway, dulu aku susah sangat nak hapai pantun nih.. cekgu BM slalu maghah aku.. tapi untuk Enchek Ben.. khas! terima lah:
walaupun x chantek mcm ZACK punya katun
tapi aku bejaya wat 1st katun aku khas untuk enchek ben
hehehe

4 ulasan:

Ben Ashaari berkata...

salam cik cahaya ...
erk... belum sampai tahap tu dan tak rasa akan sampai tahap tu.. tak bagus mana pon blog ben ni .. apa pun terima kasih kerana sudi singgah di blog ben.. dan selamat maju jaya ben ucapkan pada cik cahaya... ;)

iyou berkata...

heee~ makaceh! =)

nur berkata...

yup cahaya, dia pun tolong banyak blogger baru..
ALL IN ONE

iyou berkata...

betul3!!! =D