06 Oktober 2010

1 x 1 = ?

aku tak taw kenapa otak aku umpama air tasik hari ni.. 1st time aku paham 100% blajaq biostatistik tadi.. sebelom ni abeh kelas ja mesti berayaq matta sebab x paham2...

lect : who say da degree of freedom is 2?

dengan konfiden aku angkat tangan tinggi2.. aku pasan aku sowang ja angkat tangan dan aku tersenyum bangga... aku agak yang laen tak paham2.. bdk cina pon da pandang2 aku.. wah! terasa stylo gilak! sab+abin pon terkezot sebab tetiba plak hari tu aku hyperactive..

lect: okey, explen to da whole class how you get 2?

aku: okey, da formula is (row-1) (column-1).. based on Q, row=2 and column=2. then when (2-1)(2-1) is 2 maa..
1 kelas da gelakkk! lect tuh memang payah gila nak senyum dan hari nih aku berjaya menampakkan giginya yang chantek! ahaks! dah elok2 paham, leh plak wat silly gila2 punya mistake...
kalau budak darjah 1 dengaq kompem dia gelak guling2 sampai esok pagi...

2 ulasan:

CERITA LEBAT berkata...

hahah..2-1 bukan 3 ka jawapan dia?haha

iyou berkata...

o yeke? aku kena blajaq math dr hang r camni.. kompem A++ pas ni