11 Oktober 2010

...gunalah petrol...

hari ni aku nak ketengahkan kebergunaan dan keberkesanan minyak petrol..
seperti yang anda tidak tahu, aku balik kampung hujung minggu lepaih..
dan sebentuk kemalangan yang tidak diingini meragut jari manis ku...
oh! rasanya best skali! ada manis2nya, ada ngilu2nya..
kata orang yang lahirnya terlebih dulu dari aku, luka yang terjadi pada waktu tengahari darahnya memang banyak dan sukarr untuk mengstopkan..
seni!!! chantek pulak luka ni dlm pic
begitulah keadaan aku..
letak colgate, x lut.. letak minyak cap kapa, darah still membuak2..
at last my mom amek setengah liter minyak petrol dalam kedai, celopkan jari aku..
tergamam siot~
rasa sejukkk ja, x pedih.. lepas 3minit, darah berenti!! wow!
SELAMAT MENCUBA! hehehe

2 ulasan:

Sare berkata...

klw drh tiap2 bln?
HAHAHAHA XD

iyou berkata...

waaaa... itu darah r? cuba amalkan minum petrol 1 sudu setiap pagi. tengok benti x? haha