09 Disember 2010

selamat!

masa aku cuti hari tu, abah story lori pikap yang dah lama berjasa dengan family aku nak kena tarik.. alasannyalori tu dah lama, body nak lerai pastuh akan membahayakan orang lain..DSC01896sedih tak kira la abah aku.. at last, setelah berbincang dengan kezen-kezen aku yang kreatif, kami memulakan projek..

DSC01368aku pun buat kerja ok! saja tak mau tunjuk muka dalam pic. nanti orang kata riak pulak. hahahaDSC01895

hasilnya, tadaaa!! bukan cat je nih, macam-macam kami upgrade.. dari tak ada lampu, kami adakan.. dari tak dak kushen kami adakan, guna sofa beb! sofa lama yang dah tak guna tapi still boleh duduk… sebelum nih sapa-sapa yang naik pikap ni duduk atas rangka besi ja.. hahaha…

saa

at last selamat la pikap kesayangan abah ni.. siapa kata lori buruk dah tak boleh guna? kalau pikap ni kena langgar dengan treller tayar 16 steady lagi nih!

Tiada ulasan: