01 Disember 2010

bahagia bersama berukless

entri pertama dalam bulan Disember untuk blog i.y.o.u bertujuan untuk memohon maaf semata-mata
(sekarang dekat cc. 1 jam=RM1! tempat hangpa ada? hahaha)

aku mintak maaf kepada:

1. blog aku sendiri sebab bersawang. keh keh keh

2. bukak blog tengok2 follower dah 1++! wah! sangat teruja.. tapi aku mintak maaf sangat-sangat sebab x dapat nk balas BW sekarang.. aku janji 5hb aku BW gila-gila! so, untuk follower+pengomen2 jangan ingat aku sombong taw! taw! huhuhu... singgah cc nih pun kejap ja ni.. tak boleh lama-lama, nanti ada orang ngorat! hahahaha

3. stalker, aku mintak maaf jugak sebab bila aku tak update blog, maka hang akan kekurangan dosa untuk mengutuk aku. sabar yer! opps! aku ada stalker kah?

4. member-member blog yang kamcing, nak list kat sini terlalu la ramai.. tahan jap na rindu kat aku tuh.. rindu ka?? hahaha

yang pasti banyak benda sangat aku nak cita.. sabar yer menanti kepulangan diri ini!

2 ulasan:

eiela berkata...

kat tempat saya pun 1 jugak, sekejap pun seringgit jugak diorang charge. tak adil lah.

Latest Entri :
Tragedi Disember : Biar Lambat Asal Selamat

ANISRAHIM berkata...

perghh..byk sawang ni..cuci2 cepat iyou..haha