21 Oktober 2011

depression

mau tak murung bila aku terjelepok boleh tengok jer orang ngangkat beg balik kampung untuk cuti mid sem seminggu! argggggghhhh!!!!
lagi sekali aku tak dapat menikmati cuti midsem macam tahun-tahun sebelum ni sebab pergi kem menembak... ni tak tau la dikira rela or tak...
50 (nak balik kampung) - 50 (enjoy pegi kem dengan kawan-kawan)

FYI, tahun ni yang terakhir aku pergi menembak.. lepas tauliah insyaAllah aku tak join dah kot aktiviti baju hijau nih... errr, rasanya tak join dah kot! sebab nak fokus study and rumah tangga pulak...^^ hahaha...
tapi tak tau la kan kot-kot semangat nak sambung tetiba muncul. entah! tapi tak kot sebab dah malas dengan rutin yang sama... tambah pulak nak mengadap muka-muka yang tettttt! okey, jangan mula mengutuk! shuh! shuh! pergi kau setan!!!!
yup! takkan join dah ^^

so untuk seminggu start from this night sampai hujung bulan oktober ni aku tak akan jengah ke alam maya... bersemadilah dikau lappy dengan my lil bro kat damansara. behave yer, lappy! jangan naqal-naqal....
babai blog, babai facebook!

hiyaaahhh! 

1 ulasan:

aindzaya berkata...

hahaha..enjoy dengan kem!