02 Oktober 2011

sebab perempuan MALAYSIA 'sangkut' dengan lelaki BANGLADESH



  • mulut diorang MANIS!! bab mengayat... pergh~ kali pertama jumpa: direct proposed:
    "i like u.. you beutiful.. I dont want back bangladesh, I want stay malaysia,  do bisnes, we rich, U just sleep at home.. no kum kum"
    *kum kum = kerja
  • yang tersangkut tuh die-hard-fan hindusan... seryes! mata coklat cam hritik roshan, hidung tinggi cm SRK.. mana ada bangla gelap2, yang datang malaysia suma cerah cam Amir Khan... badan sejibik cam salman khan...

    ada yang tergoda lettewwww
  • diorang ni sangat gentleman... emm, camna aku nak explain ea.. korang kena cari and kawan dengan sorang bangla, baru paham kenapa aku cakap camni..
  • FYI, majority bangladesh muslim... so tak payah risau nak gaduh2 pasal tukar agama... dari segi observation aku, diorang sangat menjaga solat... cuma ada 1 benda ja diorang x berapa nak jaga... ten! ten! teennnn!
  • diorang romantik! boleh request lagu hindustan bila-bila masa... nak request scene cam dalam filem bolly pun boleh...
  • ni bukan pendapat aku, tapi aku masukkan je la dalam list ni.. bangla cakap lelaki melayu panas baran...
    bangla: "no problem... bangla boy senyum always"

4 ulasan:

Unknown berkata...

ko ade kapel ngan bangla ke ayu?

ZACK ENTRY berkata...

kesian lelaki melayu..=.=

azlanmatt berkata...

mmng mulut manis... bila dh kawin nnti.. xde nyer manis lg..

|| A r a W a n i || berkata...

Hakhakhak...
Post ni buat lelaki melayu panasss~~
Ngehehe.
Ntah, xpenah kawan ngn bangla.
But siryes menakutken derang punya mata.
Tgk org mcm xpenanh tgk org.