29 Disember 2011

[2] 감사합니다 HAKIM!!!

kalau tak mengerti apa yang dimaksudkan dengan 감사합니다 sila tanya pakcik Google, ok?

Dalam banyak-banyak contest, aku paling suka contest Hakim Kacak ni buat.. easy-friendly-manja-manja-giteww... tapi memerlukan kesabaran yang tinggi.. tahniah  Hakim Kacak  sebab berjaya menguji tahap kesabaran aku haritu.. tapi takpe, memang aku seorang yang penyabar.. dan buktinya, I'm the winner! kah kah kah kah kah.. (gelak riak)

dah printscreen baru nak mintak izin. mintak izin yer Hakim Kacak!
nak tau contest Hakim Kacak yang easy-friendly-manja-manja-giteww? nahh, cubit KAT SINI.. boleh tengok je la yer sebab contest dah pun ada pemenang.. kih kih kih..

dear Hakim Kacak,
walaupun aku tahu kemenangan tu atas usaha dan kesabaran aku sendiri, tapi terima kasih banyak-banyak sebab buat contest yang menarik macam ni.. pasal hadiah tu, takpe.. aku takkan hentak kepala sendiri kat keyboard kalau Hakim Kacak kasi topup + mamat kacak + hadiah tahun baru.... (demand.. kih kih kih...)

yang setia menunggu hadiah,
i.y.o.u

3 ulasan:

::CIK LYNN:: berkata...

thniah...=)

Hakim. berkata...

Tahniah atas usaha gigih anda :D

Hakim. berkata...

maaf atas kelewatan..boleh tak send lagi sekali nombor telefon anda ke email saya?nak send topup...


maafmaafmaaf


hakimy_20@yahoo.com.my