17 Disember 2011

budak kampung 1st time naik kapal terbang

aku ingatkan aku seorang jer jakun tak pernah naik kapal terbang... macam segan jugak laa aku nak mengaku.... rupanya ada jugak yang tak pernah merasa naik kapal terbang macam aku.. antaranya blog otai yang buat pengakuan bulan baru-baru ni, ujang.. kih kih kih... jangan marah yer, bro! kita serupa~

tak jeles pun ija wish good luck kat ujang
sebab aku dapat wish "good luck" dari 
hawwis a.k.a aaron aziz 

aku fly tak jauh mana pun.. seberang laut jer.. LANGKAWI!!!
eh! sama cam ujang jugak!!!

aku ingat memang tak dapat nak join dah family day ni sebab pagi sabtu ada sesi ukur baju untuk pentauliahan.. tup tup! abah cakap lepas ukur baju naik kapal terbang laa... sempat join family day nih...
fuh! aku ingatkan abah buat loyar buruk, tapi memang abah maksudkan! Alhamdulillah, dapat jugak merasa naik kapal terbang walaupun sejam je KL-Langkawi.... itu yang sampai termimpi-mimpi tuh.... hahaha...
flight aku pukul 7.30pm.. perjalan dalam sejam jer... insyaAllah 8.30pm sampai.... doakan yer aku & adik aku selamat mendarat kat sana!


online ticketing-Thank you Air Asia!
promote Air Asia


kalau dah ujang cerita pengalaman dia naik kapal terbang sampai pekak telinga, tunggu cerita pengalaman dari aku plak!
see ya!

jom baca pengalaman ujang!

1 ulasan:

fardeal berkata...

hehe...
slmt mencuba...
jgn lupa p awal airport...
lewat2 nnti xleh nak check-in...