07 Ogos 2012

bekerja keras siapkan doorgift

 "ni yang semangat nak kahwin ni kalau gini la gayanya mak semangat buat doorgift!"

"hang jangan nak mengada. hang kahwin nanti buat sendiri!" - mak

=_='

semangat lain macam aku nengok mak siapkan anyaman. berkotak-kotak dah siap anyam. tapi at last aku jugak jadi mangsa bercomot dengan cat. mak dah lepas jawatan siapkan doorgift ni memandangkan aku hanya akan buat air liur basi ja cuti-cuti ni katanya. walhal banyak kot keja tengah Q tunggu aku nak buat!

"ok, sabaq.. sabaq.. anak mithali... anak mithali..."

group first yang dah siap cat

belambak lagi dalam kotak yang belum cat

bakal pengantin a.k.a penerima bakul-bakul special mak aku kat atas tadi. ni gambar depa bertunang. bercinta dari sekolah rendah nih!

kalau aku kira komisyen upah cat 1 bakul = RM0.50 boleh dapat duit raya lebih tahun nih. Boleh tambah modal untuk aku kahwin nanti. kan? kan? kan? esok aku try hantar proposal kat mak. ><

1 ulasan:

::CIK LYNN:: berkata...

bleh tmpah la nti..hehe