31 Ogos 2012

pindah sini | pindah sana

Hari ni hari kedua aku tidur dengan lenanya atas katil kolej 16.. eh? yes! for the last semester in UPM sesajer aku berubah angin tukar kolej kediaman dari KOSASS.. Memang dah plan dari last semester after commission nak mohon pindah kolej.. Dekat sikit dengan fakulti..

Alhamdulillah, walaupun penuh onak ranjau berduri dalam urusan pindah kolej haritu dapat jugak aku bilik yang sama jer selesanya dengan KOSASS.. ground floor lagi I dapat tau!

Dah kenapa pulak hang balik kolej awal sepi'e macam ni?

Disebabkan keja final year project aku berbaki, terpaksalaaa aku korbankan sem break aku.. takpe, korbankan 2minggu jer, lepas grad boleh laa hang cuti puas-puas!

***

by the way, cerita pindah aku tak berhenti kat sini jer.. jeng! jeng! jenggg! teman jadi orang Bidor dah le ni.. Takde dah word hang-hangpa.. Lepaas ni yang wujud kome-deme je.. hakhakhak..

Since 1998 menapak kat Selama at last 2012 abah ditukarkan ke Bidor.. berapa tahun tuh? haih! Tapi bagus jugak, boleh aku merempit UPM-Bidor tiap weekend! kohkohkoh..

Felcra Cawangan Jln Karchu, Bidor

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

oh pindah rumah ke ayu??

Siti Nuur Hidayu berkata...

haah.. tapi rumah kat selama tu still ada.. dalam 3 tahun je kot kat bidor ni insyaAllah =)