21 Disember 2012

Johor, im coming~

Even adapter laptop aku rosak, tapi aku tetap berusaha untuk online... terimalah kasihku, wahai roomate kerna pinjamkan adaptermu kepadaku...

Someone pernah cakap dengan aku, kita nih selalunya akan diuji dengan apa yang kita pernah cakap... tahun lepas dalam entri yang bertarikh 21 Dis aku menyatakan:

"..pengalaman 5 hari memerah susu lembu adalah pengalaman paling BEST & TAK TERNILAI yang pernah aku dapat.. memang tak akan dapat dah peluang macam ni unless kalau aku bekerja dalam dairy industry nanti.." - hargailah susu yang mahal itu
 
jawapan untuk permohonan latihan industri
 
Peluang yang aku cakap takkan dapat dah tu datang balik kat aku sekarang.... Hamek cow! Aku bakal berpraktikal kat sebuah ladang tenusu fofular di Kota Tinggi, Johor dari Feb-Jun 2013...

 

Hang tengok??? Belum apa-apa lagi dah dapat 'dairi' & segala macam borang untuk praktikal nanti... Siap supply CD sorang satu lagi untuk full report lepas 3 hari tamat praktikal... 3 hari beb! Department aku jer suruh hantar cecepat... Student department lain semua dapat can lepas seminggu praktikal baru hantar full report... Kan aku dah cakap, department aku ni pelik sket...

Hoi lembu-lembu Johor.....!!!! Tunggu aku datang Feb nanti, Inshaa Allah!!!

6 ulasan:

ZaNaUs berkata...

untonglaaa boleh pegi johor. gua jeles hokkey. nanti boleh la pegi dating dengan aus. haha =D ang terjah ja dy kt utm tuh.. =P

FaraSyeera berkata...

ohoiiiiiiiiiiiii! xcite pon dpt prac same ngn cowok gantenggg...! hahahaha

Siti Nuur Hidayu berkata...

@ZaNaUs
cakap kat aus prepare poket tebaiii sket... nanti aku nak suh dia blanja yongtaufoo johor..

Siti Nuur Hidayu berkata...

@FaraSyeera
HAHAHAHA... bukan aku tak mau cerita... tu, gambaq dah menceritakan segala-galanya... prasan tak prasan ja la nih... :p

Abang Ohsem berkata...

salam, wah macam besh je...huhuhu
btw thanks ye sudi bagi kate2 semangat

FaraSyeera berkata...

kalau aku tak perasan konpem la aku tak komen. hishhh. taun bilenye tah nak memperkenalkan cowok ganteng kat aku. wakaka.