05 Januari 2013

Tambah Trafik Tambah Follower 2013

Rasa lama gila tak join mana-mana segmen... Tetiba teringin pulak bila tengok Cik Lynn join segmen ni... =)



Dah 4 tahun termasuk tahun ni aku berblog sebab terpengaruh dengan kengkawan yang ada blog comel lagi cantik... Basically blog ni wujud sebenarnya nak share macam-macam cerita dengan kengkawan sekolah yang dah terpisah jauh dek mengejar cita... Masing-masing berterabur kat Malaysia ni, tak kurang jugak yang study abroad... Jadinya banyak cerita personal dari ilmiah...

Tapi lately aku rasa terpanggil untuk jadikan blog ni satu platform untuk aku kongsi info & pengalaman tentang sejenis penyakit yang tergolong dalam penyakit auto-immune iaitu VITILIGO sebab I'm the one suffering... 

Kalau perasan pun banyak entri tentang haiwan... Apa yang aku share kat blog ni adalah ilmu yang aku dapat dari kuliah, web, buku dsb as animal science student... Jangan silap, aku bukan pelajar Veterinar, bidang aku dibawah Fakulti Pertanian... Bezanya, Vet umumnya belajar tentang ilmu perubatan untuk haiwan... Tapi aku belajar tentang penternakan dari segi management, breeding, economy, sekaligus cover some topics on medicine for animals... 

So, secara tak langsung blog aku merupakan blog pendidikan buat blogger walaupun gaya bahasa aku tak mengikut tatabahasa apatah lagi grammar yang betul supaya readers boleh faham & tak bosan dengan apa yang aku nak cerita...

Jom, meriahkan segmen ni ramai-ramai dengan KLIK BANNER DI ATAS!!!

9 ulasan:

ANISRAHIM berkata...

Dah lame x dtg sini hehe igt PG lagi xni? :)

Mummy MM berkata...

Dari segmen yang sama,

Follow awk,

Jom follow saya jugak,

http://angellovesoldier.blogspot.com/2013/01/tambah-trafik-tambah-follower-2013.html

KHALID berkata...





Salam, saya dtg dari segmen yg sama. Done Follow, BW ,& Komen entry awak ni :)jemput ke blog utk komen di entry segmen yg sama ye. thnxx XD

>>> http://aderakukeysah.blogspot.com/2013/01/segmen-tambah-trafik-tambah-follower.html

Unknown berkata...

salam..datang dari segment yang same..done follow.. jemput ke blog saya and komen di segment sama..thanksss :D
http://najah-razak.blogspot.com/2013/01/segmen-tambah-trafik-tambah-follower.html

Anna berkata...

salam blogger :) hye hye.... Fik dtg dri segmen yang sama, HasrulHassan, done follow blog awak, jom singgah
muhammadrafik.blogspot.com/2013/01/tambah-trafik-tambah-follower-2013.html
jgn lupa follow :) TQ

Delimasari berkata...

jenguk kat cini --- BW
http://hanimsain-delimasari.blogspot.com/2013/01/segmen-tambah-trafik-tambah-follower-2013.html

Unknown berkata...

dtg dr segmen yg sameeeeeeeeeee heee

Cik Bayan berkata...

jln2 tambah trafik kat sini, follow sekali..
http://www.aynoranur.com/2013/01/segmen-2013-tambah-trafik-tambah.html

Admin berkata...

As-Salam. HMm HH bersimpati dengan tuan punya blog dengan penyakit yang dihadapi.

Apapun terima kasih kerana kesudian untuk join segmen yang bro HH adakan ini.

-www.hasrulhassan.com