05 Oktober 2010

try walk in my selipar for 1 sec

memang bangang orang itu bila dia mempertikaikan mengapa aku memakai concealer dimukaku..
katanya aku sentiasa ingin dipandang chantek oleh lelaki2 setiap hari ke kelaih..
katanya lagi aku memang chantek+chomel, so x payah nak mekap2 lebih sangat..
tambahnya lagi, ntah2 concealer tu yang buat muka aku jadi 'macam ni'..

wey, bangang! aku pakai concealer nih sbb nak cover penyakit aku nih yang dah merebak sampai ke muka! aku tawu dari azali memang aku ni semulajadi chantek+chomel..
tapi bila ak p mana2 mesti ada oghang tgk len mcm+tny mcm2 sbb aku ada pa yang hang xdak..
hang x penah rasa, hang x taw pa yang aku rasa...
rimas+malu+segan+gaban+rasa mcm xmau kuaq bilik taw dak???!!!
sebab tu ak pakai benda alah tu...

dan, buat pengetahuan hang dan hang2 yang laen, aku x pernah niat kuaq p kelas sbb nak dipandang chantek oleh lelaki2.. ka, hang jeles sgt sbb xdak laki yang nak pandang hang??? tawu la kempunan xdak pakwe.. hahahaha! tiap2 hari aku p kelas gaya sama ja kowt, pakai jeans+tshet. lebeh sket pun aku pakai blause ja..
nak kata mekap lebih aku pakai concealer+bedak+lipbam..
hang tuh lilit tudung bagai, kasut hari2 tukaq, bibir berkilat sebatu nampak,
bkn nak dipandang chantek oleh lelaki kah?? tttui!!

1 : nih hang kata mekap??
2 : ni baru betol2 mekap. aku p kelaih mcm ni terkejut berok lu kang

helllo3... dermatologist yg rawat aku pun cakap aku pandai cover pakai concealer. x dak plak dia cakap concealer tu wat muka aku jadi terok ka apa.. siap amek sample lagi coz dia nak buat contoh untuk pesakit len macam aku. cover nihpun leh kurangkan stress aku sbb bila aku p mana2 wajib ada mata2 jakun yang akan pandang len macam. so, yang hang terlebih PHd cakap kencang kat aku pasai paaa???!!

aku diam+x pandang muka hang tadi harap hang paham aku x suka..
rupanya aku jadi bahan lawak plak dengan member2 hang yg len..
ikut hati tadi memang nak sumpah 7 keturunan hang ada penyakit cam aku.. sebek dalam hati aku ada mini taman spare tadi.. kalau x da lama kena sembuq...

hangin satu badan neh! dah la test biostatistik tadi macam harem!
aku harap sangat hang baca post aku nih

4 ulasan:

::CIK LYNN:: berkata...

pa kta hg p lmpang lju2 ja bdk mulut longkang ni??hahahaha

iyou berkata...

lempang laju2 kesan dy sementara.. aku nak sgt2 dia rasa penyakit aku ni.. baru paham jiwa raga dan perasaan seorang gadis... haha

::CIK LYNN:: berkata...

gadis???eeiiiyuuuu...hahahaha...cm lwak plak bla hg sbot "GADIS"....

iyou berkata...

hahaha... aku menggunakan bahasa melayu yg betol nih hang geli2 plak.. haha