24 Oktober 2013

Im a cowgirl!

2 bulan aku menyepi hoihhhh. Kesian. Kesian.

Ni dia la orang kata your life change completely when you start working. Aku ni dikejutkan dengan budaya la ni. Haru semua aktiviti online aku sebelum ni. Facebook ja la mampu aku bukak seminit dua. Alhamdulillah, 2 bulan masuk alam pekerjaan, dah mula nak stabil life aku. Ni dah boleh update blog kira ok la kannnn. 

Ingat lagi aku interview kat Linggi, N9 haritu?
Dengan izin Yang Maha Pemurah, dah hampir 3 bulan dah pun aku bertahan kerja kat ladang tenusu ni. Yup! Im a cowboygirl! 

Kali kedua aku terjelupuk dalam bidang yang aku kata benci. Dulu kata masa nak praktikal takmau praktikal kat ladang tenusu at last tercampak kat Kota Tinggi, Johor. Pastu kata serik dah, dah decide nak jadi cikgu la konon tengok sekarang? Terpacak kat ladang tenusu jugakkkk. Kita mampu merancang, wallahu khairul makiriiiin.

Tiada ulasan: