29 September 2010

berBALOI tapi...

1stly, aku nak mintak maap byk2 kat intake-31.. aku tawu ramai yang baca entri nih.. dan aku tau mesti isi entri nih akan tersebaq lueh.. xpa, memang tu pon niat aku sebab aku nih jenis x gheti nak cakap terang-terangan...
aku mintak maap kat suma yang rasa dengki, saket hati, rasa nak lempang aku laju2 sbb aku x turun rokol pagi tadi. (=_=)

aku mengaku memang salah aku, memang aku pentingkan diri sendiri sebab x turun rokol. tapi macam hgpa sedia maklum, aku bukannya kaki ponteng rokol. btol x? cewah! *even  hgpa tawu aku kaki tidoq mampuih*

aku ada test pagi ni. memang! memang suma orang ada test. tapi aku rasa berbaloi sangat2 sebab las minit aku baca 2 nota lepas subuh sampai kul 7.30am tadi, memang soklan tuh la yang kuaq.. dan 100% aku yaqiin aku leh dapat A. x kesah la nanti aku kena hell ke apa.. yang penting aku rasa berbaloi sgt2..

dan..
entri nih khas untuk intake aku sebab aku terasa diri macam pacat yang menghisap daghah
AKU MINTAK MAAP BANYAK2

p/s: aku tawu sarey+alya tgh baca entri nih.. haha.. bgtaw yg len2 kay! =)

3 ulasan:

Sare berkata...

HAHAHA.
okee okee.
nk aku print x entri nie?
kikiki ;DD

chill la.
aku pown da lupe ko x trun rokol td.
hakhak :D

al berkata...

yea2.. tade prob la..
aha..
dun wori..

iyou berkata...

sarey: print lagi baguih!! hahaha.. thx wei... (T_T)

alya: thx weh! (T_T)