07 September 2010

berakhir sudah penantian

orang banjaq slalu cakap:
''penantian adalah satu penyeksaan''
hoh! terasa berbulan2 rasanya duduk sowang2 kat UPM ni even ada lagi member2
bertambah seksa bila depa pakat dok bising babai2 laa
nyanyi lagu balek kampung laaah
tawu x menzalimi perasaan orang laen satu perbuatan yang keji?
akhirnya kewajipan aku dah selesai walaupun ada hari aku celop2 ja
credit to kosmate amnya, groupmate khususnya

esok aku balek kampung! balek beghaya!!!!!
maka skali lagi blog aku akan berada dalam mode senyap untuk 2 minggu
epp! jangan salahkan aku.. apatah lagi mak bapak aku blog ini x berhupdate
kampung aku x dak la sehulu mana kan tapi aku x paham pasai pa sampai la ni aku rasa terpinggir
tak payah la nak mintak line untuk broadband, 3G or wateva G... line hp celcem+makxes pon terkemot2..
memang tak boleh nak wat pa la..

mungkinkah mereka2 belum perasan dalam Malaysia nih ada tempat yang bernama Selama amnya dan Sungai Dendang khususnya??

 anyway, selamat berhari raya kepada semua muslimin dan muslimat
kad raya exklusip dari aku

Tiada ulasan: