01 September 2010

i'm back!

okeh... dah 2 hari berlalu lepas training tapi baru rini aku baru dapat menaip...
ni suma salah duwey coz lambat bagi balek my lappy+baby..
guraw jek kay! mati aku kena lempang nanti.. hahaha
x dak aih... aku keletihan....
2 hari training tido sehari 2 jam ja dapat..
makanya 2 hari isnin+slasa memang hari aku meng'qodho' tidoq la
hari isnin kelas full dari 8pagi-5petang.. tapi aku fullkan kelas tuh dengan taik mata...
hari selasa memang best! syahid sampai tengahari wesss!

lagi bghapa haghi lagi nak rayaaa???
sebut pasai balek raya memang wat aku nak teriak!!!
dalam sejarah hidop x penah balek lambat.. tahun neh lagi 2 hari nak raya baru leh balek kampung..
neh suma sebab kena jaga ikan+rock melon tuh..
baju ghaya pon kena cari sendiri kat sini...
sampai skang x dak baju ghaya g wehhhhh!
orang kata raya x dak baju baru pun xpa...
mana boley x pa! sunat tuhh~ *cewah!*

Tiada ulasan: