01 September 2010

CUSTOMER SERVICE

mesti terbayang suara operator yang merdu n bajet cun kan? then layan caller sampai ada yang ketagih call operator!
tapi tadi aku dapat sorang pakcik...
malaih nak cakap syarikat apa...
nanti blog aku kena gam plak...
bila soklan yang ditanya x jelas, maka x jelas la aku nak menjawab..
nanti salah kena tolak markah... *okey! x dak kena mengena!*

soalan pertama: sila beri alamat IC cik?

jawapan aku: err........alamat IC?

jawapan aku berbalas: maksudnya alamat cik seperti dalam IC..
enchek hati: ek eleh.. cakap ja la nak alamat...

soalan kedua: *aku mmg x paham apa yang dia nak*

jawapan aku: mintak maaf, saya tak faham.. maksud enchek?

jawapan aku berbalas: ''beginilah, cik tunggu sebentar ye sementara saya hubungkan cik dengan orang yang sesuai dengan masalah cik yang tak faham cakap saya. terima kasih''

adoyai~ perlukah aku dihina sebegini sekali?
sumpah aku x pernah rasa terhina macam neh..
sebek calling, kalau depan mata nih da lama kasut melekat kat pipi
lepas call ada servey 1-5 point yang aku kena kasi untuk customer service

hamek cow!!! aku kasi sepesel markah! 1=paling ter000k

1 ulasan:

Loki berkata...

hahahaa yang ni aku suka!