18 Mac 2012

masa untuk diri sendiri

fuhhh! sekarang nih aku tak boleh berjanji la untuk hupdate belog. masa tak mengizinkan walaupun banyak story yang nak distorykan. seryes! walaubagaimanapun, masa terluang yang ada macam sekarang ni aku cuba. cuba untuk ada masa dengan belog. dengan korang! (eceh, bajet retis =.=')

sebizi-bizi mana pun, masa untuk diri sendiri kena ada jugak untuk relax & refresh balik. tak dapek balik kampung or bersukaria kat air terjun, dapat keluar kejap dari dunia kesibukan pun jadi. macam:

 aiskrem kat 'ice room'

dari sem lepas lagik berjanji dengan roomate nak merasa icekrem mewah dekat iceroom. alhamdulillah rezeki lepas temankan roomate pergi jenguk baby, singgah ice room, Bandar Baru Bangi.. 

komen untuk aiskrem kat sana: sedapp! (untuk flavor yang aku amek-peanut) tekstur aiskrem lembut. orang cakap bila merasa makanan sampai tertutup mata speechless sedap sangat la tuh. 

nasihat aku, pergi iceroom sila pilih menu yang pelik-pelik, ok! jangan takut cuba benda baru. nih festime aku rasa aiskrem peanut flavor. memang puas hati. banyak menu pelik-pelik aku nak merasa tapi atas nasihat roomate, "next time, ayu. next time"  poket memang tengah tebal lagi sekarang tapi beringat-ingat. insyaAllah next time cuba benda lain pulak...

Tiada ulasan: