27 Mei 2012

knitting again - kopiah untuk sahabat


kali ni aku sahut cabaran untuk knitting dalam jangka masa yang pendek.. tak macam hasil aku sebelum ni ambik masa 2 semester untuk siap... keja bertangguh punya pasal kan.. =_='

sekarang, tadaaaa!!! seorang sahabat request nak kopiah putih hijau sebab TERkenan tengok hasil knitting aku haritu... ramai actually yang request nak! nak! nak! untuk hasil seni jari jemari aku ni tapi aku dahulukan kopiah sahabat aku ni dulu sebab kebetulan birthday dia hari Selasa ni - 29 Mei

harap-harap dia suka dan yang pentingnya selesa la nanti dia pakai... tak sabar nak tengok respon birthday dia nanti ^^


terfikir jugak nak buat bisnes tapiiii, banyak benda kena pertimbangkan... aku tangguh dulu niat nak bukak bisnes knit nih sebab ada benda lain yang lebih penting aku kena habiskan.. sekarang knitting ni cuma jadi hobi...

4 ulasan:

::CIK LYNN:: berkata...

waaa...bgus2...=) kali ni bpa lma plak hg tke time?

iyou berkata...

kali ni aku ambek masa dalam 2 minggu stgh ja ^^

Unknown berkata...

boleh x kasik cara nak kait kopiah ni? email sy kat ashwani84@gmail.com. pls.. saya reti mengait tp tak taw nak kait kopiah mcmmana sebab nak kasik hadiah kat seseorang

Siti Nuur Hidayu berkata...

@cik waniey:

ayu dah pm! =)