13 Januari 2012

bertahan!

TOMORROW.. TOMORROW.. TOMORROW..
fifth semester never come again
and I would take a train
pass along the rail in the rain
hoping yesterday doesn't come once again
where I grew up together with pain
TOMORROW.. TOMORROW.. TOMORROW..

amacam? boleh lawan poem shakespear tak? kih kih kih kih
tomorrow'll be my last paper for this final exam.. eh, apa jadah tetiba nak speaking kat sini?

aku harap esok aku masih lagi diberi kesempatan olehNya untuk bangun sesudah tidur di malam hari apatah lagi malam ni aku tidur keseorangan... takder siapa nak tolong kejutkan aku... sobs sobs sobs..

aku harap jugak esok last paper on dairy tak memenatkan otak aku seperti penatnya memerah susu supaya aku terus segar bugar dan pulang ke kampung halaman pada esok harinya dengan membawa sinar muka sukses bila aku face-to-face dengan mak abah.. selalunya kalau balik lepas final exam soalan akan keluar:
"sayu ja muka... susah ka peksa?"

kali ni aku harap muka aku akan membuat ayat ni terpacul di bibir mereka:
"haih... berseri-seri ja muka ngalahkan pengantin... peksa senang la tuh"
walaupun hakikatnya exam tak pernahnya tak senang...

2 ulasan:

al berkata...

alololo.. kesian dier tido sorang.. hehe.. nk aku kol kejutkan ko ke? hehehe..

Ca Ezah berkata...

exam mmg xpernah senang..hehe..