10 Januari 2012

trust

untuk makluman lelaki-lelaki kat luar sana yang dah berumah-tangga or on your path to it, korang kena faham kaum hawa ni punya emosi yang tinggi sampai kadang-kadang tak terkawal...

aku ada bad habit... aku suka imagine yang bukan-bukan...
eh??? bukan imagine benda-benda yang negative! maksud aku kat sini, aku selalu curiga... apa dia buat, dengan siapa dia berkawan, kadang-kadang perasaan curiga tu sendiri selalu buat aku rasa "ish, dia ni dah tak sama macam aku kenal dulu" saat dan ketika bila ada bisikan-bisikan halus yang terhasil dari imaginasi sendiri, ayaq mata tanpa segan silu menyapu pipi yg halus mulus ini....

sejak blog terfaktab diperkenalkan kepada aku, aku banyak buat research segala entri dalam tu untuk mententeramkan hati sendiri... dan aku terjumpa ini: lelaki tak suka layan benda remeh temeh dan emosi


aku selalu cuba untuk simpan apa yang aku rasa dan jadi cool 24jam supaya dia sentiasa rasa enjoy dengan aku... siapa suka nak gaduh-gaduh emo-emo ni kan? apa yang aku faham, aku cuma nak perhatian yang orang lain tak boleh bagi dekat aku... Lagipun, bukan selalu dapat jumpa dan tak banyak benda boleh buat kalau jumpa pun...

untuk diri sendiri: aku akan cuba jadi cool sentiasa
untuk dia: harap-harap ke'cool'an aku tak bukak peluang untuk awak ambil kesempatan

ada quote yang sedikit sebanyak menyedarkan aku: Your relationship is not a priority unless you are officially married to that person


"aku takkan sedih kalau dia tinggal aku sebab aku cuma hilang orang yang tak berapa nak sayang kat aku.. tapi dia?
dia hilang orang yang betul-betul sayangkan dia"

3 ulasan:

FaraSyeera berkata...

terfaktab mmg sesuai dibace utk tmbh pengetahuan tntg cinta, (:

be strong dear. papehal roger. kalo xde pape, aku rush pi upm. =P

iyou berkata...

than paen :')

ZaNaUs berkata...

bakpe ni?? bakpe ni?? ce cite kat aku