22 Februari 2012

24jam sebelum expired date!

bermula saat ini, 24jam jer lagik tinggal untuk sesapa yang berminat dapatkan kain batik&kain pelekat free...
yang dah join sekali lagi terima kasih banyak-banyak iyou ucapkan sebab sudi join even hadiah tak seberapa... sambil-sambil tu dapat ramai kenalan baru!


majoriti blog student universiti cerita pasal semester baru, azam baru, semua nak baru laa kan? 
tapi aku nak cerita aku BARU tuntut Baucer 1 Malaysia... kah kah kah.. orang lain punya berkurun tuntut since semester lepas.. aku jer terkedek-kedek tadah tangan kat Bursa's UPM... tapi ada hikmah disebalik semua ni... semua orang dah habis agaknya belanja RM200 baucer tuh... 

hikmahnya bukak sem ni memang aku kekurangan alat tulis yang extravaganza... kondisi aku teramatlah nazak sekarang.. dalam pencilbox tinggal pen hitam sebatang, pembaris, pemadam kontot & kalkulator jer... yang lain aku tak sure berterabur kat mana dalam stor agaknya orang main campak-campak... adeh, tak kuasa aku nak mencari...

Lagipun banyak bookfair yang bakal menjelma sebelum tarikh tutup baucer 1 Malaysia tuh... salah satunya:


jom meriahkan Ekspo Buku Islam @ Putrajaya! yang paling penting, baucer 1 Malaysia diterima!!! siapa yang ada saki baki baucer ambik peluang ni beli buku yang bermanfaat dunia akhirat!!!

1 ulasan:

Unknown berkata...

nana xrasmi pun lg voucher tu..hee...ooo,insyaAllah..bole la pergi nnt:)