21 Februari 2012

rongak yang terhijab

tajuk entri aku bleh buat tajuk filem ah! kah kah kah...
cerita rongak aku memang tak pernah senyap sejak aku kat bangku sekolah rendah sampai laa sekarang ni aku kat kerusi empuk universiti...

gambar ehsan pakcik google

cikgu aku pernah cakap penerangan yang bagus berserta gambar... untuk penerangan aku kali ni, tuan-tuan dan puan-puan sila fokuskan pemerhatian anda pada bahagian bawah struktur gigi yang bertanda 'First premolar'.. disitulah 'vandalism' berlaku dan akibatnya gigi tersebut tak dapat diselamatkan..


kenapa rongak yang terhijab? memang rongak aku tak ternampak lah sebab kat bahagian dalam... kah kah kah... hilang nikmat makan bila gigi tak lengkap... adeh, jadi untuk rujukan penjagaan gigi yang sempurna sila rujuk pada pakar... yang pastinya bukan aku...

4 ulasan:

::CIK LYNN:: berkata...

hahaha...dh slmt cabut la 2...=p

iyou berkata...

haha... selamat!

iyou berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
hazanis berkata...

kelass gituw tajk entry nie..:P