01 April 2012

Ajamoppical's 1st Giveaway: The Last Song


KLIK BANNER UNTUK JOIN

last aku baca buku cerita omputih dari kulit-ke-kulit rasanya darjah 5.. seingat aku tajuk buku tuh Beauty & The Beast.. sekarang nih jangan harap ler nak sentuh buku cerita omputih sebab tengah gian melayan novel abang ramlee.. novel cintan-cintan pun aku dah tolak ke tepi..

untuk hari pertama April nih, aku berazam nak mulakan langkah pertama laa..  roomate aku nampak cool sebab meja dia penuh dengan buku&novel omputih.. so aku pun terasa nak cool.. dengan harapan kalau aku bertuah dalam giveaway ni novel omputih pertama ni akan jadi pemangkin untuk aku berjaya nampak cool waima lebih cool dari roomate aku..
❝One language sets you in a corridor for life. Two languages open every door along the way.❞ ‒Frank Smith
EXPIRED DATE
2 APRIL 2012; 6PM 

karpet merah dibentang untuk

2 ulasan:

Unknown berkata...

aaha thanks join! nampak cool ke baca buku omputeh? tak tau plak ahaha :P

Unknown berkata...

winner dah di announce, sila ke latest entri dari saya untuk mengetahuinya!! :D

http://ajamoppical.blogspot.com/2012/04/ajamoppicals-first-giveaway-winner.html