25 September 2014

PIRATE FITNESS DEADLIFT CHALLENGE


Assalamualaikum wbt....


Yeahhh,, Tora datang lagi dengan pintu hikmat!! Hahaha.. Amacam guyz? Dah lame gua tak up entry baru,, mesti rindu dekat gua nih. haha. (sila muntah)



Awal mula pertama mula, gua nak berkongsi nieh yang gua sebok sampai tak dan jari jemari ni nak tekan papan kekunci haa..



Dan di kesempatan ini, gua turut nak berkongsi kenangan manis dengan uollz mengenai deadlift challenge yang gua join bebaru ni dekat pirate fitness serdang. Hahaha.. Alhamdulillah gua merangkul nombor 1 dalam challenge tersebut (alahai, event kocikk jo)... 



Deadlift challenge tu divide by weight catagory, ala-ala powerlifting la.. Which consists of 4 catagories namely as 65-75kg, 76-85kg, 86kg and above, Open Catagory... Tapi organizer dy pon not bad la.. Sume tersusun. So, ni dia beberapa foto yang ade yang dapat gua kongsikan ng uollz. ^_^


with the Malaysia's finest powerlifter, Muaz

Me deadlifting 200kg (including bar)- Winner under open catagory -

Wit my lifting partner! Adli a.k.a BOB

Barisan pemenang Deadlift challenge 

Tiada ulasan: